Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Altarn Arakhendah
Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 928 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Doranen
|
Wysłany: Pią 14:37, 18 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Wspaniale.
(Patrz mój wcześniejszy post)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tamakashi Arakhendah
Dołączył: 14 Sie 2006 Posty: 941 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Izumo
|
Wysłany: Nie 17:16, 31 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
wiem że nie odpowiesz, ale czemu na to forum wchodzi coraz mniej ludzi?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gordon Gość
|
Wysłany: Pon 18:45, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Coraz mniej...? Hmm. Ja bym powiedział zupełnie odwrotnie. xDD |
|
Powrót do góry |
|
|
Yumi
Dołączył: 21 Sie 2006 Posty: 581 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Magic City
|
Wysłany: Pon 22:49, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
bylo malo ale teraz bedzie wiecej... ^^ mam nadzieje ><"
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kyrie Zguba Gość
|
Wysłany: Śro 21:46, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
to taka propozycja na przyszłośc, żeby założyć gdzies shoutbox`a ^^ |
|
Powrót do góry |
|
|
Sephiroth Gość
|
Wysłany: Śro 22:52, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | 1. W każdej walce uczesniczy 2 zawodników
2. Każdy zawodnik ma 45 punktów do podziału między:
a)siłę
b)zręczność
c)szybkość
d)wytrzymałość
3.Każdy uczestnik posiada na początku:
a) 200 pkt. Foryoku
b) 360 pkt. Odporności
4.Każdy uczestnik zobowiązany jest stworzyć własną, niepowtarzalną listę ataków
5.Każdy atak może być użyty w walce tylko 1 raz
6.Pierwszy atakuje uczestnik wylosowany przez sędziego
a) podaje nazwę ataku i ilość zużytego Foryoku
b)sędzia rzuca kostką i dodaje wynik do dwukrotności sumy siły i zręczności i ilości zużytego FR
<np.: atak słońca-20 FR +rzut kostką, np.:3+(gracz posiada np.:10 pkt.siły i 10 pkt. zręczności) 20*2=63-tyle zadaje punktów obrażeń>
7. Drugi gracz może się obronić i zaatakować
a)obrona(opcjonalna)
podaje nazwę obrony i ilość zużytego FR
b)sędzia rzuca kostką i dodaje wynik do dwukrotności sumy szybkości i wytrzymałości i ilości zużytego FR
<np.: obrona huraganu-10 FR +rzut kostką, np.:2+(gracz posiada np.:5 pkt.siły i 10 pkt. zręczności) 15*2=27-tyle odejmuje się od punktów obrażeń zadanych przez przeciwnika>
c)atak (jak u pierwszego zawodnika)
8. Przegrywa ten uczestnik, który jako pierwszy zostanie bez foryoku
9. Remis jest wtedy, gdy jeden uczestnik nie ma już FR, a drugi nie ma już pkt. obrony
10. Za każdą wygraną walkę w I rundzie użytkownik otrzymuje dodatkowe 10 pkt FR lub 10 pkt. Odporności
11.Za każdą wygraną walkę w II rundzie użytkownik otrzymuje dodatkowe 30 pkt FR lub 30 pkt. Odporności |
Czemu ma służyć pkt 5.?
Dlaczego nie można walczyć grupami. Byłoby duuużo weselej.
Kto ma prawo do sędziowania walk?
Pozatym powinna być w tym równaniu jakaś zmienna dla każdego ataku, która modyfikowałaby jego siłę. Bo jak na razie to każdy atak ma taką samą moc i poszczególne techniki różnią się od siebie tylko nazwą. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kyrie Zguba Gość
|
Wysłany: Śro 23:01, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
pkt. 5 jest zupełnie bez sensu
a reszta z resztą też, bo jeszcze nie widziałam, żeby ktoś tu tak naprawdę walczył uzywając tych zasad, a do tego nikt nie prowadzi żadnych statystyk graczy ^^" jest raczej story-telling ^^" |
|
Powrót do góry |
|
|
Sephiroth Gość
|
Wysłany: Śro 23:03, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
A szkoda bo powalczyłbym trochę z Rinoą.
<nie żebym robił reklamę, ale na finalu jakoś szybko te walki ruszyły A potem forum zdechło> |
|
Powrót do góry |
|
|
Sakura Hiwatari
Dołączył: 28 Kwi 2006 Posty: 920 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Otóż właśnie. Płeć: Białogłowa
|
Wysłany: Śro 23:04, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
A ja proponuję zrobić cos takiego jak na dbrpg Tam tez walki ruszyły dość szybko i trzeba było do tego MG a nie sędzi i było dużo prościej - oparte na statach walki na posty
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Sephiroth Gość
|
Wysłany: Śro 23:05, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Z FinalRPG też się system sprawdza, tylko, że liczenia dość sporo. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kyrie Zguba Gość
|
Wysłany: Śro 23:06, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Rinoa bije się i bez zasad, więc co za różnica? xP |
|
Powrót do góry |
|
|
Sephiroth Gość
|
Wysłany: Śro 23:06, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
To tylko takie przyzwyczajenie z RPGDD dawnego xD
Tam to było na porządku dziennym. |
|
Powrót do góry |
|
|
Sakura Hiwatari
Dołączył: 28 Kwi 2006 Posty: 920 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Otóż właśnie. Płeć: Białogłowa
|
Wysłany: Śro 23:07, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Chciałabym ja spotkac ^^ ma fajny charakter, łatwpo ją wyprowadzić z równowagi ^___^
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kyrie Zguba Gość
|
Wysłany: Śro 23:09, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
oo, ja ją polubiłam od pierwszego spotkania ^o^ |
|
Powrót do góry |
|
|
Yumi
Dołączył: 21 Sie 2006 Posty: 581 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Magic City
|
Wysłany: Śro 23:27, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
chyba nie wiem o cym gadacie *znak zapytania nad jej głową*
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|