Forum SKRPG Strona Główna SKRPG
forum rpg o sk
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozrywka
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SKRPG Strona Główna -> Wszystko
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mathilda Mattise




Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 4119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Anglia

PostWysłany: Nie 21:34, 04 Maj 2008    Temat postu:

a ja nie xd no teraz już tak ; )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jessica Akariyamo




Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 1228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Daleka

PostWysłany: Nie 21:37, 04 Maj 2008    Temat postu:

XP XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mathilda Mattise




Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 4119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Anglia

PostWysłany: Wto 18:20, 06 Maj 2008    Temat postu:

dobre! ahahahaha xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amanda Kyamayoto




Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 1750
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oyama
Płeć: Białogłowa

PostWysłany: Sob 12:57, 10 Maj 2008    Temat postu:

[quote="Jessica Akariyamo"]znam ><XD><"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mathilda Mattise




Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 4119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Anglia

PostWysłany: Sob 19:40, 10 Maj 2008    Temat postu:

Noc. Wielki pożar. Siedem jednostek straży pożarnej walczy z żywiołem. Do kierującego akcją podchodzi jakiś facet:
- Jak wam idzie? Nikt ze strażaków nie ucierpiał?!
- Niestety - odpowiada strażak - dwóch naszych ludzi zostało w płomieniach, a sześciu jest ciężko poparzonych. Ale za to wynieśliśmy z budynku szesnaście osób - trwa reanimacja.
- Szesnaście osób? Przecież tam był tylko ochroniarz!
- Skąd pan wie?! Kim pan jest?
- Kierownikiem tego prosektorium.



; ]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amanda Kyamayoto




Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 1750
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oyama
Płeć: Białogłowa

PostWysłany: Pon 16:43, 12 Maj 2008    Temat postu:

Jeśli kupujesz jedno, na pewno kupisz i drugie:
- DVD z filmami Tarkowskiego i butelkę wódki.
- Bilety do konserwatorium i napój energetyczny.
- Kebab i tabletki na żołądek.
- Samochód dla żony i relanium.
- Portret Kaczyńskiego i zestaw do rzutek.
- Fotel gubernatora Czukotki i klub piłkarski.
- Kota i nowe buty.
- Butelkę wódki i butelkę wódki.

Istnieje podejrzenie, że jabłko, które Ewa podała Adamowi było z robakiem. Dlatego mężczyźni po dzień dzisiejszy go zalewają.


Jeśli uważasz, że kobiety to słaba płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć kołdrę na swoja stronę.


Są tylko dwa powody do zmartwień: albo jesteś zdrów albo chory.
Jeśliś zdrów, to nie ma się o co martwić.
Jeśliś chory, są dwa powody do zmartwień: albo wyzdrowiejesz albo umrzesz.
Jeśli wyzdrowiejesz, to nie ma się o co martwić.
Jeśli umrzesz, to są tylko dwa powody do zmartwień: albo pójdziesz do piekła, albo pójdziesz do nieba.
Jeśli trafisz do nieba, nie ma się o co martwić.
Jeśli trafisz do piekła, to będziesz tak zajęty witaniem się z kumplami, że nie będziesz miał czasu żeby się martwić.
Więc po co się martwić???!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mathilda Mattise




Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 4119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Anglia

PostWysłany: Wto 12:25, 13 Maj 2008    Temat postu:

znam podobny.

Ojciec do Jasia:
Masz dwa wyjścia: albo sie ożenisz, albo pójdziesz do wojska.
Jeżeli sie ożenisz, to nie masz sie o co martwić, ale jeżeli pójdziesz do wojska to masz dwa wyjścia: albo będziesz kucharzem, albo pójdziesz na front.
Jeżeli będziesz kucharzem, to masz przechlapane, ale jeżeli pójdziesz na front, to masz da wyjścia: albo będziesz żywy, albo zginiesz.
Jeżeli przeżyjesz, to masz przechlapane, ale jeżeli zginiesz to masz dwa wyjścia: albo zakopią cię w mogile, albo w lesie.
Jeżeli zakopią cię w mogile, to masz pecha, ale jeżeli zakopią cię w lesie, to masz dwa wyjścia: albo wyrośnie z ciebie kwiatek, albo drzewko.
Jeżeli wyrośnie z ciebie kwiatek, to masz przechlapane, ale jeżeli drzewko, to masz dwa wyjścia: albo zrobią z ciebie deski, albo papier toaletowy.
Jeżeli zrobią z ciebie deski, to masz przechlapane, ale jeżeli zrobią z ciebie papier, to masz dwa wyjścia: albo trafisz do męskiej, albo do damskiej toalety.
Jeżeli trafisz do męskiej toalety, to przechlapane, ale jeżeli do damskiej, to tak jakbyś sie ożenił synku!



to było mniej więcej coś takiego... nie wiem czy przypadkiem czegoś nie pomieszałam ^^"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mathilda Mattise




Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 4119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Anglia

PostWysłany: Wto 13:46, 13 Maj 2008    Temat postu:

A. J. Quinnell was the pen name of Philip Nicholson (born on June 25, 1940 in Nuneaton, Warwickshire, UK - died July 10, 2005 on Gozo, Malta), a mystery and thriller writer. He traveled throughout his life and several of the minor characters in his books are actual people he met. He was married three times. His last wife, Elsebeth Egholm, is a Danish mystery novelist. The couple resided on the island of Gozo and Denmark.

po przetłumaczeniu

AJ Quinnell było pseudonimem Philip Nicholson (ur 25 czerwca 1940 w Nuneaton, Warwickshire, Wielka Brytania - zmarł 10 lipca 2005 w Gozo, Malta), thriller tajemnicy i pisarz. On podróżował w całym swoim życiu i kilka drobnych znaków z jego książek są rzeczywiste ludzi poznał. Był żonaty trzy razy. Jego ostatnia żona, Elsebeth Egholm, jest Duński tajemnicy powieści. Para mieszka na wyspie Gozo i Dania.


źródło Wikipedia xDD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mick Aristide




Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 2827
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Młodzian

PostWysłany: Czw 1:28, 15 Maj 2008    Temat postu:

Kocie prawa fizyki

Prawo Kociej Inercji
Kot będzie dążył do pozostania w spoczynku, jeśli nie będzie na niego działać żadna zewnętrzna siła, jak na przykład otwieranie puszki z kocim jedzeniem lub przebiegająca mysz.
Prawo Kociego Ruchu
Kot będzie się poruszał po prostej, dopóki nie zaistnieje dobry powód do zmiany kierunku.
Prawo Kociego Magnetyzmu
Niebieskie bluzki i czarne swetry przyciągają kocią sierść wprost proporcjonalnie do nasycenia czerni w materiałach, z jakich są zrobione.
Prawo Kociej Termodynamiki
Ciepło przepływa z cieplejszego do chłodniejszego ciała, za wyjątkiem kota, gdzie całe ciepło przepływa do kota.
Prawo Kociego Przeciągania
Kot wyciągnie się na długość proporcjonalną do długości drzemki, z której się przebudził.
Prawo Kociego Snu
Koty śpią z ludźmi, gdy tylko jest to możliwe, w pozycji tak niewygodnej dla ludzi, jak to tylko możliwe dla kota.
Prawo Kociej Długości
Kot może wydłużyć swoje ciało tak by dosięgnąć dowolnej krawędzi, za którą może kryć się coś ciekawego.
Prawo Kociego Przyspieszenia
Kot zwiększa swą prędkość ze stałym przyspieszeniem, dopóki nie postanowi się zatrzymać.
Prawo Obecności Przy Stole
Kot będzie uczestniczył przy wszystkich posiłkach, jeśli tylko podawane będzie coś smacznego.
Prawo Ułożenia Dywanika
Żaden dywanik nie pozostanie długo w swym zwykłym płaskim ułożeniu.
Prawo Oporności Na Polecenia
Koci opór jest proporcjonalny do ludzkiej chęci zmuszenia kota do czegokolwiek.
Pierwsze Prawo Zachowania Energii
Koty wiedzą, że energia nie może zostać stworzona lub zniszczona, więc zużywają tak mało energii jak to tylko możliwe.
Drugie Prawo Zachowania Energii
Koty wiedzą również, że energia może być zachowana tylko poprzez długie drzemki.
Prawo Obserwacji Lodówki
Jeśli kot wystarczająco długo obserwuje lodówkę, w końcu pojawi się ktoś i wyciągnie coś dobrego do jedzenia.
Prawo Przyciągania Elektrycznego Kocyka
Włącz elektryczny kocyk, a kot wskoczy na niego z prędkością zmierzającą do prędkości światła.
Prawo Losowego Poszukiwania Wygody
Kot zawsze będzie poszukiwał i zwykle przejmował najbardziej wygodne miejsce w dowolnym pomieszczeniu.
Prawo Zajętości Pudełek i Toreb
Wszystkie torby i pudełka w dowolnym pomieszczeniu będą zawierać w środku kota w najbliższej możliwej nanosekundzie.
Prawo Kociego Zakłopotania
Kocia irytacja zwiększa się wprost proporcjonalnie do jego zakłopotania i ilości ludzkiego śmiechu.
Prawo Konsumpcji Mleka
Kot wypije tyle mleka, ile sam waży, podniesione do kwadratu, tylko po to by pokazać, że potrafi.
Prawo Wymiany Mebli
Kocia chęć do porysowania mebli jest wprost proporcjonalna do ich ceny.
Prawo Kociego Lądowania
Kot zawsze wyląduje w najmiększym możliwym miejscu.
Prawo Wyporności Płynów
Kot zanurzony w mleku wyprze tyle, ile sam zajmuje, minus ilość spożytego mleka.
Prawo Kociego Zaciekawienia
Poziom kociego zaciekawienia jest odwrotnie proporcjonalny do ludzkiego wysiłku przy próbach zwrócenia jego uwagi.
Prawo Odrzucenia Pigułki
Każda pigułka dana kotu, ma energię potencjalną wystarczającą do osiągnięcia pierwszej prędkości kosmicznej.
Prawo Kociej Kompozycji
Kot składa się z materii, antymaterii i fanaberii.
Prawo Kociej Nieoznaczoności
Iloczyn niepewności jednoczesnego poznania aspektów charakteru i zachowania kota jest tym większy, im większą ilość jedzenia spożywa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mathilda Mattise




Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 4119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Anglia

PostWysłany: Czw 10:13, 15 Maj 2008    Temat postu:

mrau ;3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mick Aristide




Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 2827
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Młodzian

PostWysłany: Czw 16:02, 15 Maj 2008    Temat postu:

; ]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mathilda Mattise




Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 4119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Anglia

PostWysłany: Czw 16:06, 15 Maj 2008    Temat postu:

Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mick Aristide




Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 2827
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Młodzian

PostWysłany: Czw 16:07, 15 Maj 2008    Temat postu:

Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mathilda Mattise




Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 4119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Anglia

PostWysłany: Czw 16:10, 15 Maj 2008    Temat postu:

Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mick Aristide




Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 2827
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Młodzian

PostWysłany: Czw 16:40, 15 Maj 2008    Temat postu:

Idea

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SKRPG Strona Główna -> Wszystko Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 6 z 12

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin